Home & Design

Blog poświęcony sztuce designu, estetyce wzornictwa mieszkalnego oraz wszystkim co związane jest wyposażeniem mieszkania.

Wytnij mi Rabose

Gdyby profesor Marszałek dowiedział się, że przyszło mi pisać o liternictwie, chwyciłby się za serce i udał do swojego zacisznego kantorka, w którym przyszło mu popijać wodę kolońską marki „Brutal”. Teoria co najmniej ostra, jak sam perfum, ale taka prawda. „Estetyka druku” była jednym z tych przedmiotów, które w moim mniemaniu należało systematycznie opuszczać.

Na nic zdawały się zajęcia z wycinania płatków śniegu. Przybijający był fakt, że wyobraźnia przestrzenna jest dla mnie fikcją, a próba jej wydobycia traktowana była przeze mnie jako akt terroru.

Być może stąd takie rozczulenie nad typografią Rabose. Choć z drugiej strony patrząc na moje zainteresowania genezy upatrywać powinienem w zupełnie innych miejscach. Nie czas jednak na to, aczkolwiek miejsce…

No więc bądźmy szczerzy. O Rabose z punktu widzenia BIO nie wiem nic. Mam nadzieję, że tym samym przyczynie się w pewnym sensie do tego aby zmusić autorów do aktualizacji swojej strony WWW. Tak czy owak brak wiedzy i stosownych informacji nie umniejsza temu aby napisać o czymś co może stanowić niezwykły element dekoracyjny w Waszych domach.

Niestety nie wiem czy istnieje możliwość zamawiania „tekstów” na życzenie (nie wydaje mi się, że byłby to jakiś problem), ale to co dostępne jest w internetowych sklepach typu decobazar.pl lub na stronie internetowej Rabose, również może przykuć Waszą uwagę.

Co jest szalenie istotne. Pomijając fakt estetyki, należy zaznaczyć, iż są to produkty za bardzo przystępną cenę. Nie przeciągając zapraszam na ich stronę abyście mogli podziwiać produkt made In Poland, co również mnie bardzo cieszy!

Skomentuj

Information

This entry was posted on Kwiecień 1, 2012 by in Dom, Gabinet, Inspiracje, Kuchnia, Pokój, Salon, Sypialnia, Łazienka and tagged , , , , , , .
