Home & Design

Blog poświęcony sztuce designu, estetyce wzornictwa mieszkalnego oraz wszystkim co związane jest wyposażeniem mieszkania.

Domy w których chciałbym mieszkać – Kalifornijski Michael Kovac.

Różnorodność form, które pochłaniają moją fascynacje przestrzenią, są tak olbrzymie, iż nie znalazłem odpowiedzi  na pytanie jak miałby wyglądać dom moich marzeń. Są oczywiście pewne fragmentaryczne opisy w mojej głowie zagospodarowania przestrzeni, ale w żadnym stopniu nie tworzą one całości. Proszę mnie zrozumieć. Jestem mężczyzną.

Ciężko mi odpowiedzieć na pytanie czym tak naprawdę jest dom. Czy należy je rozpatrywać pod kątem pewnej strefy bezpieczeństwa, całej gamy łatek ozdobników spełnienia, spokoju, enklawy etc?

Czy to spełnienie należy również określać w formie geometrii, zapisów przestrzennych, stylistyki brył? Nie mam zielonego pojęcia. Proszę mnie zrozumieć.

Niepodważalnym jest jednak fakt, iż na co dzień poznaje masę miejsc, z których chciałbym ukraść coś dla siebie. Czasem nawet kolor ściany lub mało znaczący element, który pomimo swojej wartości, przykuł moją uwagę. Tak czy dom moich marzeń to chaos zaprojektowany na bazie pomieszania stylów? Nie byłbym tego taki pewny.

Postanowiłem więc rozpocząć pewien nieregularny cykl publikacji notek na blogu dotyczących tego, w jakim domu czułbym się komfortowo, gdzie czułbym się bezpiecznie, gdzie pełnego znaczenia nabierałyby te wszystkie ozdobniki.

Dziś dwie kalifornijskie propozycje, których autorem jest Michael Kovac (proszę nie mylić go ze słynnym egzorcystą lub zawodnikiem sportów walki). Już niebawem przedstawię więcej prac tego architekta i jego pracowników. Chcielibyście tu zamieszkać?

One comment on “Domy w których chciałbym mieszkać – Kalifornijski Michael Kovac.

  1. US-lovers
    Kwiecień 13, 2012

    Bardzo ciekawy projekt. Nie wiem, czy dla mnie to akurat dom marzeń, ale na pewno inspiracja. Nie tylko jeśli chodzi o basen czy szklarnię (bo to chyba szklarnia?)😉

Skomentuj

Information

This entry was posted on Kwiecień 2, 2012 by in Dom, Inspiracje and tagged , , , , , , , , , , .
