Home & Design

Blog poświęcony sztuce designu, estetyce wzornictwa mieszkalnego oraz wszystkim co związane jest wyposażeniem mieszkania.

Białe inspiracje {dużo zdjęć}

designsenseflorida.blogspot.com

designsenseflorida.blogspot.com

Wspominałem na Fan Page’u Home & Design o notce dotyczącej białych wnętrz. Dziś postanowiłem zafundować Wam solidną dawkę inspiracji i mam nadzieję, że na tym się nie skończy, a Wy sami będziecie chcieli więcej. Zacznijmy od  moich ulubionych klimatów czyli przestrzeni skandynawskich.

greatestinterior.com

homeklondike.com

Białe pomieszczenia od zawsze  skutecznie mnie od siebie odstraszały. Podejrzewam, iż jest to efekt tego, nie umiejętnie grania kolorami. Kiedy jednak z czasem zacząłem interesować się tym, jak poszczególne barwy wpływają na stylistykę mieszkania, biały stał się dla mnie jednym z najważniejszych kolorów.

housevaganza.com

interiorjava.blogspot.com

Biel jest jedną z najbezpieczniejszych i uniwersalnych barw. Wiedzą o tym wszyscy, ale już nie każdy docenia fakt, że przy minimalną grą innych kolorów można diametralnie zmieniać aranżacje wnętrz.

newsdesigninterior.com

trendzona.com

Mam nadzieję, że spodobają Wam się moje dzisiejsze propozycje, a jeżeli znajdziecie coś równie ciekawego, czym chcielibyście się podzielić, wrzucajcie na Facebooka.

en.paperblog.com

en.paperblog.com

One comment on “Białe inspiracje {dużo zdjęć}

  1. Asia
    Czerwiec 14, 2012

    cudowna kompilacja!

Skomentuj

