Home & Design

Blog poświęcony sztuce designu, estetyce wzornictwa mieszkalnego oraz wszystkim co związane jest wyposażeniem mieszkania.

Holenderski Stripe House

Kolektyw architektów z holenderskiego Gaaga Studio niejednokrotnie wzbudzał moje zainteresowanie swoimi pracami. Nie ukrywam, że minimalizm i prostota, jaką proponują w swojej działalności,  [często gęsto] jest dla mnie kwintesencją przestrzeni do których chciałbym sobie uzurpować prawo mieszkania.

Z całą pewnością nie raz będę starał się pokazywać ich dorobek, ale dziś może pozostańmy przy projekcie z niewielkiego miasteczka Leiden.

To jeden z nielicznych przykładów mieszkań, które wzbudza we mnie tak silne emocje i pobudza zmysły. Nie wiem czy potęgują się we mnie jakieś działania z obszaru synestezji, czy moje projekcie na temat zamieszkania na takiej przestrzeni zliczają we mnie całą masę emocji od dreszczy po łzawienie, ale ta niewielka powierzchnia zapadła mi strasznie w pamięci i przy każdej możliwej okazji wracam do niej.

Postanowiłem, iż nie będę rozpisywać się na temat samego domu. Chciałbym po prostu abyście napisali mi swoje odczucia na podstawie zdjęć.

 

 

 

 

 

2 comments on “Holenderski Stripe House

  1. Lawerence
    Luty 21, 2013

    This is exactly the 2nd blog, of your blog I really browsed.
    But yet I actually like this specific one, “Holenderski Stripe House Home & Design” the very best.

    Cya ,Dean

  2. homeidesign
    Luty 23, 2013

    🙂 Thanks!

Skomentuj

Information

This entry was posted on Wrzesień 26, 2012 by in Dom and tagged , , , , , , , , .
